Lista aktualności
Ogłoszenie o naborze
Ruciane-Nida, dn. 06.07.2023 r.
Zn. spr.: NK.1101.4.2023 |
|
W oparciu o wytyczne Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 5 września 2022 r. (GK.013.127.2022) oraz Zarządzenie nr 26/2022 Dyrektora RDLP w Białymstoku z dnia 22 listopada 2022 r. w sprawie wprowadzenie w życie Regulaminu naboru na wolne stanowiska pracy w jednostkach nadzorowanych i biurze RDLP w Białymstoku (DO.013.7.2022).
Nadleśniczy Nadleśnictwa Maskulińskie
z siedzibą w Rucianem-Nidzie
ogłasza nabór zewnętrzny na stanowisko księgowego.
W naborze mogą brać udział wszyscy którzy spełniają wymagania kwalifikacyjne zawarte w ogłoszeniu o naborze na stanowisko księgowego.
- Organizator naboru:
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
Nadleśnictwo Maskulińskie z siedzibą w Rucianem-Nidzie,
ul. Rybacka 1, 12-220 Ruciane-Nida
tel. 87 42-41-600
email: maskulinskie@bialystok.lasy.gov.pl
- Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony, docelowo zatrudnienie na umowę o pracę na czas nieokreślony w przypadku spełnienia oczekiwań pracodawcy.
- Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
- Wynagrodzenie określone według zasad wynikających z Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla pracowników Lasów Państwowych z dnia 29.01.1998 r. z późniejszymi zmianami.
- Możliwość pogłębiania wiedzy i kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia.
- Stabilna praca w dobrze zorganizowanej firmie o ugruntowanej pozycji.
- Grupowe ubezpieczenie zdrowotne.
- Szeroka oferta świadczeń socjalnych.
- Opis stanowiska pracy (zakres głównych zadań):
- Prowadzenie spraw związanych z ewidencją i obrotem materiałami magazynowymi.
- Prowadzenie kontroli dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym, dekretacja, księgowanie.
- Księgowanie ubezpieczeń majątkowych.
- Kontrola pod względem formalno-rachunkowym rozliczania delegacji.
- Rozliczanie dokumentów ZUS w programie „Płatnik”.
- Udział w opracowaniu planów finansowo-gospodarczych.
- Uzgadnianie stanu magazynów z osobami materialnie odpowiedzialnymi.
- Księgowanie rachunków oraz faktur VAT zobowiązań z tytułu usług, inwestycji, energii elektrycznej.
- Wystawianie faktur RR dla rolników za zakupione płody rolne.
- Wymagania obligatoryjne (podstawowe):
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe: ekonomia, finanse, rachunkowość bądź wyższe leśne z doświadczeniem w księgowości w jednostkach LP.
- Doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata pracy w dziale finansowo-księgowym.
- Posiadanie pełni praw cywilnych i obywatelskich.
- Niekaralność za przestępstwa z chęci zysku lub innych niskich pobudek.
- Stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na przedmiotowym stanowisku.
- Znajomość przepisów o rachunkowości, przepisów regulujących podatek od towarów i usług oraz podatek od osób prawnych.
- Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz pakietu oprogramowania MS OFFICE.
- Umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz zastosowania właściwych przepisów prawa w zależności od rodzaju sprawy.
- Wymagania dodatkowe (preferowane):
- Znajomość ustawy o lasach i zasad gospodarki finansowej PGL LP.
- Ukończone studia podyplomowe, kursy, szkolenia, uprawnienia w zakresie związanym z pracą na opisanym stanowisku.
- Znajomość Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP i SILPweb) w stopniu umożliwiającym jego wykorzystanie do realizacji powierzonych zadań oraz specyfiki działalności LP.
- Oczekiwania wobec kandydata:
- Umiejętność efektywnej organizacji pracy i pracy w zespole.
- Umiejętności analityczne.
- Sumienność, rzetelność, dyspozycyjność, komunikatywność i kultura osobista.
- Ogólny zakres obowiązków określony dla stanowiska
- Prowadzenie spraw związanych z ewidencją i obrotem materiałami magazynowymi.
- Prowadzenie kontroli dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym, dekretacja, księgowanie.
- Księgowanie ubezpieczeń majątkowych.
- Kontrola pod względem formalno-rachunkowym rozliczania delegacji.
- Rozliczanie dokumentów ZUS w programie „Płatnik”.
- Udział w opracowaniu planów finansowo-gospodarczych.
- Uzgadnianie stanu magazynów z osobami materialnie odpowiedzialnymi.
- Księgowanie rachunków oraz faktur VAT zobowiązań z tytułu usług, inwestycji.
- Wystawianie faktur.
Szczegółowy zakres czynności zostanie ustalony po zatrudnieniu
- Wymagane dokumenty do złożenia w ofercie:
- List motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem.
- Kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika Lasów Państwowych (wg załącznika nr 1 do ogłoszenia o naborze).
- Klauzula informacyjna RODO wraz z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wg załącznika nr 2 do ogłoszenia o naborze).
- Kserokopie dokumentów potwierdzających:
- Kwalifikacje zawodowe (dyplom ukończenia szkoły wyższej);
- Doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu);
- Ukończenie kursów, szkoleń (zaświadczenia) itp.;
- Inne dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe.
- Oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa, niekaralności i korzystaniu z pełni praw cywilnych i obywatelskich oraz o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska (wg załącznika nr 3 do ogłoszenia o naborze).
Wymienione wyżej dokumenty: skany, kserokopie i oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym i czytelnym podpisem. Kandydaci zobowiązani są okazać oryginały załączonych dokumentów podczas rekrutacji na prośbę komisji.
- Forma, termin i miejsce składania ofert:
Oferty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko księgowego” w terminie do dnia 26 lipca 2023 r. :
- w sekretariacie biura Nadleśnictwa Maskulińskie zs. w Rucianem-Nidzie, od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00-14:00
- wysyłając pocztą tradycyjną lub kurierską - na adres: Nadleśnictwo Maskulińskie zs. w Rucianem-Nidzie, ul. Rybacka 1, 12-220 Ruciane-Nida.
- Oferty złożone po upływie terminu nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do sekretariatu nadleśnictwa, a nie data stempla pocztowego).
- Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane i zostaną trwale usunięte.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 lipca 2023 r., o godz. 10:00.
- Procedura rekrutacyjna:
Komisja rekrutacyjna powołana przez Nadleśniczego Nadleśnictwa Maskulińskie zs. w Rucianem-Nidzie zarządzeniem nr 24/2023, prowadzi rekrutację na poniższych zasadach:
- w pierwszym etapie nastąpi weryfikacja złożonych przez kandydatów dokumentów pod względem kompletności i spełnienia kryteriów określonych w niniejszym ogłoszeniu, ocena formalna a następnie merytoryczna,
- w razie potrzeby zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna z kandydatem. O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydat zostanie powiadomiony telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
- Informacje dodatkowe:
- Do udzielania informacji na temat naboru upoważniona jest główna księgowa pod numerem telefonu: 87 42 41 603 (w godzinach pracy biura).
- Dokumenty złożone przez kandydatów będą przechowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami kancelaryjno-archiwalnymi w PGL LP.
- Dokumenty złożone przez kandydatów, którzy nie zostali wybrani przechowuje się przez okres 30 dni od zakończenia rekrutacji a po tym czasie zostaną komisyjnie zniszczone.
- Nadleśnictwo nie odsyła złożonych przez kandydatów dokumentów i nie zwraca uczestnikom kosztów związanych z naborem.
- W ciągu 14 dni od zakończenia procesu rekrutacji każdy jego uczestnik zostanie powiadomiony o jego wynikach za pomocą poczty tradycyjnej lub elektronicznej.
- Komisja rekrutacyjna zastrzega sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami i prawo do powiadomienia wyłącznie wybranego kandydata o podjętej decyzji.
- Rozstrzygnięcie postępowania jest ostateczne i nie podlega zaskarżaniu.
- Nadleśnictwo Maskulińskie nie zapewnia mieszkania.
Nadleśniczy Nadleśnictwa Maskulińskie z siedzibą w Rucianem-Nidzie zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny na każdym etapie naboru.
W załączeniu:
- Kwestionariusz osobowy kandydata – zał. nr 1
- Klauzula informacyjna RODO– zał. nr 2
- Oświadczenie kandydata – zał. nr 3